Oldalak2

2011. 05. 21.

OpenEXR 2.0 & Katana @ fmx


A fenti sor jó példa arra,hogy hogyan kell igazan kocka cimet adni. :)
A legujabb fxguidetv-ben lathatunk egy interjut Sebastian Sylwan-nal aki a WETA fofejlesztoje. Az interjuban mesel arrol, hogy miert teszik kozkinccse a WETA deep opacity-s workflow-jat (reszben az OpenEXR 2.0-ban, mint open source-kent, reszben pedig a Nuke-ban mint tool-ként).
Tovabba láthatunk egy demo-t is arrol h mi is a Katana. Amennyire en interpretaltam egy olyan program, ahol komplex jeleneteket tudunk vilagitani es renderre kuldeni, ugy hogy közben egy külső renderelő interaktiv cache-étől kezdve a geometriakon es a shadereken keresztul mindent be tudunk hozni, azokat modositani es renderre kuldeni (ja es mindezt node alapu kornyezetben).

Itt a video vagy katt a kepre, ha erdekelnek a tovabbi reszletek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése