A lenti videóban az új Siggraph-en bejelentett Mudboxot demózzak egy közepes erősségű laptopon, miközben realtime pingálnak 1200 darab 2K-s textúrára (ráadásul tif-re, nem pedig ptex-re).
2011. 08. 13.
Siggraph 2011 video diaries
A 3DTotal.com interjúit nézhetitek meg a Siggraph-ról olyan cégekkel, mint az Autodesk, a Side Effects, a Nextlimit, a Pixologic vagy akár az MPC és a Prime Focus. Katt a képre.
Siggraph 2011 Intro from 3DTotal.com on Vimeo.
2011. 08. 11.
Deadline 5.1
A Siggraph során bejelentettek az új 5.1-es Deadline-t is. Néhány új feature kerül bele: Shotgun integráció, beépített python, több slave is futhat egy gépen es képes statisztikákat gyűjtögetni egy adatbázisba. További infókért katt a képre.
A CG karakterek történelme
Ebben a videóban a számítógép által generált (ez milyen rossz és félrevezető szó, hiszen amit a vásznon látunk az művészek és mérnökök emberi teljesítménye!) karakterek történelmét mutatják be az ifjú Indiana Jones üveglovagjától kezdve az Avatar-ig.
a short history of CG characters in movies from lnrdshelby on Vimeo.
VideoCopilot - Demon Cam
Andrew Kramer-ék legújabb agymenése egy olyan iPhone app, amely letrekkeli az arcot és át-warpolja egy démonná. A következő videó ennek a reklámja.
Ja, egyébként ígérték még pár hónapja, hogy kijön Nuke alá a lensflare plugin-jük. Remélem haladnak azért azzal is...
Heroes VI. - HD teaser
A magyar Black Hole Games által fejlesztett Heroes of Might and Magic VI. trailer-ét (augusztus 17.-én mutatják be a teljeset) a 3mages, Puppetworks, Digital Apes készítette.
Én már látom a jövőt. AAA játékintrogyártó nagyhatalom lesz Magyarország!
Srácok, órási gratuláció!!!
/via Tocy/
Címkék:
3mages,
arnold,
digital apes,
heroes,
puppetworks,
trailer,
tripodvfx
2011. 08. 10.
Maya & Mudbox 2012 SAP #2
Egy kicsit bővebb videó az új NodeGraph-ról és úgy általában a Maya és Mudbox 2012 SAP újdonságairól.
Postvisualization
A következő videóban főleg az ILM által készített filmek (Star Wars, Iron Man, Cowboys vs. Aliens es a Red Tails is !!) postvizein keresztül mutatják be, hogy mi fán is terem az...
Previsualization Society Presents - Postvisualization from Previsualization Society on Vimeo.
Címkék:
cowboys vs. aliens,
ilm,
iron man,
postvisualization,
postviz,
star wars
Houdini 12 sneak peak
Hát megcsinálták. Eszméletlen. Az új Houdiniben (októbertől béta), minden újra lett írva, minden többszálasítva van, a szimulációk GPU alapúak satöbbi. Katt a képre a többiért.
Ja és tartsátok meg valamivel az állatokat...
/via Buki/
Alembic 1.0
A Sony Pictures Imageworks és a Lucasfilm közös fejlesztésének gyümölcse ez az open-source file formátum, amelyet per pillanat a Maya 2012 SAP és a Houdini 11.1 támogat (de több, mint valószínű, hogy a többi is fogja). Az Alembic képes átvinni komplex animaciót/geometriát/szimulációt egyik programból a másikba, méghozzá úgy, hogy a lehető legkevesebb helyet foglaljon közben. Például a Hupikék Törpikék filmben volt olyan shot, ami obj-ben 87GB és 97 perc lett volna, de Alembic formátumban 173 MB és 3,5 perc lett belőle. Vagy a Rango-ban az egyik karakter 8GB lett volna obj-ben, viszont 73MB volt alembic-ben.
Katt a képre több infóért.
A következő videó a 2010-es Siggraphen készült és bemutatják az exportálást mayaból egy nvidia-s fluidszimulálóba, majd onnan Katana-ba, ahol Arnold-dal le is renderelik a jelenetet.
Címkék:
3D,
alembic,
arnold,
autodesk,
ilm,
katana,
siggraph,
Sony Pictures Imageworks,
the foundry
2011. 08. 09.
CUDA fluidsim Maya 2012 alatt
Az idei Siggraph-en mutatták be egy új CUDA plugin működését amely a Maya fluid-ot és az nParticle-t gyakorlatilag realtime szimulálta...
2011. 08. 08.
Houdini Demo Reel 2011
A magyar Digital Apes is szerepel a demóban. Gratula mindenkinek aki részt vett benne (és aki már máshol van)!
Houdini Demo Reel 2011 from Go Procedural on Vimeo.
Miért vágnánk pofán a Maya-t? #2
A véletlenszerű bevel tool-t mutatja be a csóka a videóban (aki mellesleg a szingapúri Lucasfilm-nél dolgozik, mint modellező és oktató is a Gnomon-nál). Az ok amiért random pedig egyszerű: mert egy kalap szar, azéé.
Maya Bevel FAIL part 2 from Josh Robinson on Vimeo.
2011. 08. 07.
Miért vágnánk pofán a Maya-t?
Zseniális kis videó arról, hogy miért vágnánk pofán a Maya-t ha az ember lenne. A feltöltő csak modellezési szempontból savazza mindenki "kedvenc" progamját bár könnyedén lehetne készíteni egy mental ray integráció/render/shading videót is...
/via Joe/
Reasons why I want to punch Autodesk Maya in the face... from Josh Robinson on Vimeo.
Game of Thrones making of #2
A Game of Thrones-t 13 Emmy díjra jelölték, többek között a VFX kategóriában is. A sorozatban 686 vfx shot volt és ebből 350-et a Screen Stone készített el, ahol volt kollégánk Gáll Attila is dolgozott, mint kompozitáló.
...és, hogy egy klasszikust idézzek: "Túltoltátok". Gratula.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)