2012. 04. 14.
2012. 04. 13.
FumeFX 3 teasers
Torbjorn Olsson készítette ezeket a videókat pár hete. Basszus, a GPU preview-nál azért leesett az állam...
Mivel nem tudom őket beágyazni, ezért erre a linkre kattintva tudjátok csak megnézni őket.
Mivel nem tudom őket beágyazni, ezért erre a linkre kattintva tudjátok csak megnézni őket.
2012. 04. 11.
FumeFX 3 for Maya
Végre fellebbentettek a fátylat a Maya-s fumefx plugin-ről, amit a Digic Pictures és a Luma Pictures közösen fejleszt a Sitni Sati-val (ezek szerint lesz Arnold exporter is hozzá?!). A Max-os feature listát ezen a linken éritek el.
Címkék:
digic pictures,
fumefx,
luma pictures,
max,
maya,
simulation,
sitni sati
Jaws Restoration Project
A Universal 100.-ik évfordulója alkalmából 100 klasszikus filmjüket felújítják és újra kiadjak blu-ray-en, újra-grade-elve, 7.1-es hanggal. A lenti videóban a Cápa című klasszikus restaurálási munkáiba nyerhetünk bepillantást.
Fxguide - Art of Rendering
Mike Seymour irt egy nagyon jó cikket a renderelőkről az fxguide.com-on, amiben az arnold szekcióban a Digic-et is megemlítik:
Arnold does have one major client not in films, but in the related area
of gaming cinematics. Digic Pictures in Hungry is one of the top three
cinematics companies in the world. The company’s first project was AC: Brotherhood, in mid 2010, and most recently Mass Effect 3.
Everything in the cinematic was rendered with Arnold, except some
FumeFX volume renders. At FMX they pointed out that the full HD frames
character renders were around 45 min to 3 hours (face closeups) and
backgrounds were 30 min – 2 hours.
“But keep in mind that lighting was very heavily based on indirect (big square area light behind the window, the rest is almost exclusively indirect illumination) so we needed more GI sampling than usual. And only the final renders (and a few tests were done in 1080p HD, before that the rendering and comp was in 720p).”
“But keep in mind that lighting was very heavily based on indirect (big square area light behind the window, the rest is almost exclusively indirect illumination) so we needed more GI sampling than usual. And only the final renders (and a few tests were done in 1080p HD, before that the rendering and comp was in 720p).”
Nos, igen. Az ország nevét benézte a helyesírás-ellenőrző, remélem hamarosan kijavítják...
Címkék:
arnold,
digic pictures,
fxguide,
mental ray,
renderman,
v-ray
2012. 04. 10.
Indiecam - GS2K kamera
Filmre
sztereoszkopikusan dolgozni a képkocka -szinkronizálási problémák miatt
(leszámítva az old-school IMAX kamerákat), nagyon nehézkes. A digitális
kamerákkal pedig az a baj, hogy fentről lefele olvassak a CMOS-rol a
képet emiatt a gyorsan mozgó tárgyak (vagy a kamera mozgásából adódóan) rolling-shutter effektust hoznak létre.
Az
Indiecam új kamerája (a 2011-es IBC-n mutattak be) viszont egy un.
Global Shuttert alkalmaz amivel teljesen megszűnik a rolling shutter és
egyrészt emiatt, másrészt a kis mérete és a 12 bites, 4:2:2, RAW,
1080p-s kimenete alkalmassá teheti arra, hogy ez a technológia legyen az
utolsó koporsószeg a film alapanyagú kameráknak.
A kamerát jelenleg is használjak a Niki Lauda életrajzi film (Ron Howard) és a Trance című (Danny Boyle) filmnél.
Ezen a linken az eredeti raw anyagokat és egyéb tesztvideókat is el lehet érni. A fenti képre kattintva pedig a cég honlapja nyílik meg.
/via Obi/
2012. 04. 08.
Method Studios - making of
A video a Wrath of the Titans, The Girl with the Dragon Tattoo, Salt, és néhány jól ismert reklám: Chevy '2012 Silverado', EA 'Is it Real?' és a Kia 'Share Some Soul' készítését mutatja be.
Titanic Super 3D :)
Címkék:
george lucas,
j.j. abrams,
james cameron,
michael bay,
poén,
titanic,
trailer
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)