A Digital Domain a TRON után a Real Steel-nél is a v-ray-t használta, mint renderelőt. Az alábbi videóban az egyik fő- lighting TD beszél arról, hogy hogyan oldottak meg egyes jeleneteket a filmben.
2012. 04. 26.
Real Steel - making of
Realflow 2013 - sneak peak
A NextLimit-nél is rájöttek, hogy egy node alapú programot (főleg ha technikai) hatásosabban lehet használni. A lenti képre kattintva egy nagyobb verziót kapsz.
2012. 04. 25.
Address is approximate
2012. 04. 24.
Paramount 100th anniversary logo - HD
A Universal mellett a Paramount is idén ünnepli a 100.-ik születésnapját és ennek örömére a Mission Impossible 4: Ghost Protocol előtt debütált az új logójuk (én is csak tegnap láttam először).
Node based Maya Particle
Tim Withers keszitette pythonban es PyQt-ban ezt a node alapu UI-t Mayahoz. Kár, hogy ugyanarról a (szar) mayas particle rendszerről van szó (igaz, sokkal átláthatóbb kinézetben). De mindettől függetlenül impresszív kis script, azt meg kell hagyni...
2012. 04. 23.
Bullet time light painting
A Matrix-ban használt technikához hasonlóan (a virtuális kamera útvonalán elhelyezett x darab fényképezőgép) készítették ezt az nagyon látványos videót.
/via artistpub/
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)