2012. 08. 11.
MPC: Prometheus - making of
Pixar Open Subdivision
Caustic Visualizer for Maya
Wow, nem akarom lelőni a poént, de ezt nézzétek meg. Kár, hogy egyelőre csak a gyári shaderekkel működik. Ja és ami a legjobb az egészben: Maya 2013 alá ingyenesen letölthető innen.
Címkék:
autodesk,
caustic visualizer,
maya,
realtime,
siggraph
V-ray I.R.L.
Hát ezen jót rötyögtem. V-ray rövidfilm Robert Nederhorst, Scott Metzger, Christopher Nichols, Daniel Buck, Kevin Margo és Lon Grohs főszereplésével.
2012. 08. 10.
Arnold Skin shader tutorial
Saber Jlassi készített Arnold-hoz egy elég komplex skinshader tutorialt, aminek e végén Maya Asset segítségével egy UI-t is gyárt hozzá. Katt a képre.
Skin Groom StyleB from saberJlassi on Vimeo.
2012. 08. 05.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)