Oldalak2

2010. 10. 15.

luxion keyshot 2 - 80 szálon



...igen 80 darab szálon raytrace-el. Ez ugy jon ki, hogy rahegesztenek 4 darab 10 (+10 szal a hyperthreading miatt) magos Xeon-t egy alaplapra es kihajtjak a lelkuket is. Az elozo iray-es videohoz kepest az a nagy dolog, hogy mindez CPU-n szamolodik ami sok-sok giga memoriat is igenybe vehet, szemben egy videokartya max 4 gigajaval, ami az SLI-vel (amikor tobb videokartya van egymas mellett) sem javul. Ezert negy jeleneteket is le tud renderelni (azert a 2.5 milliard poligon kicsit hihetetlen).

Nvidia GTC 2010 opening keynote



Igertem, hogy belinkelem az erdekes reszeked az idei GTC-rol, amin az Nvidia bemutatja a legujabb fejleszteseit, es azokat a kutatokat/mernokoket akik az o termekeiket hasznalva ernek el valamilyen attorest a tudomany kulonbozo teruletein.

A linken talalhato video az nvidia egyik fejesenek nyitoeloadasa es ami miatt erdekes az az h 54:30-tol kezdodoen bemutatjak az iray-t futas kozben 3d studio max-on.

 Aztan meg firefox-on.... :D

Opening keynote with Jen-Hsun Huang, NVIDIA

2010. 10. 10.

Spherical Harmonics Lighting preview

A kovetkezo videoban egy point cache szekvenciat lathatunk, amely segitsegevel occlusion, SSS es egy diffuse komponenst tudunk realtime tekerni.

KELL.


Mesh Cache and Spherical Harmonics Lighting from angersaurus on Vimeo.

Blur Studio profile