Az idei Game Developers Conference-en az nvidia bemutatta legújabb fejlesztéseit. A következő videóban láthattok temakban: realtime furrender/simulator, realtime rigid body shatter , realtime particle dynamics.
Kiadta a Foundry a Hiero-t egyelőre csak OSX és Linux alá. Korábban már írtam róla itt, de azóta felkerült még két videó róla, amit talán érdemes megnézni.
A Chaosgroup pluginje Maya alá jelenleg open beta fázisban van. Az eredetileg 3ds max alá fejlesztett plugin főleg gáz és folyadék-szimulációkhoz kínál alternatívát.
A lenti videókban a hivatalos demo, illetve egy viewport playblast és néhány példa található.
Az idén ünnepli 100-ik születésnapját a Universal Studios. Ennek apropóján elkészítették az új logót ami a 2012-es évben kiadott filmjei előtt lesz látható.
A 25 éves Side Effects immáron harmadik alkalommal kapta meg a sci-tech Oscart (amit a többi Oscarral ellentétben szigorúan szakmai szempontok alapján osztanak). Továbbá március 1-én kijött a Houdini 12, ami rengeteg új feature-t tartalmaz, amelyek zöméről (új geometry engine, multithread) nem lehet mókusvakítós videókat csinálni, de ha csak egy bejönne a Maya-ba közülük biztos nagy csinnadrattával érkezne :P