Oldalak2

2011. 03. 12.

Deadline error handling


Most jottem ra, hogy a

\DeadlineRepository\plugins\MayaBatch\MayaBatch.py

egyik resze felelos azert, hogy melyik error-ra hogyan reagal a deadline.
Peldaul nekunk volt egy olyan shaderpara ami miatt a specularShadow pass tele lett NaN-al a pHairTK shadernel. A fent emlitett python script

def HandleErrorMessage( self ):

fuggvenyeben lehet custom error-okat megadni:





elif( errorMessage.find( "p_HairTK shader return NaN or infinite" ) != -1 ):
      ignoreError = False



es ezek utan automatikusan ujrarendereli a deadline az amugy is hibas frame-eket.
Na mindegy csak gondoltam hasznos lehet annak aki deadline-t hasznal.

Spheron VR + Brightside HDR monitor

A Warwick-i egyetemen a Spheron legujabb kamera prototipusat hasznaljak, amely 20 f-stop-os, 1080p-s HDR videot vesz fel 24/30 fps-sel. A problemat jelenleg a feldolgozando adat mennyisege jelenti, mivel 24 mega egy frame ami 720 MB egy percre. Igyhat meg ki kell talani valami olyan tomoritest amivel csokkentheto ez a mennyiseg. Tovabba jelenleg meg csak egyetlen monitor kepes ra h egyaltalan megjelenitse ezt a dinamikatartomanyt.


Spheron HDR video – footage from SpheronVR AG on Vimeo.

2011. 03. 11.

sIBL Arnolddal

Az sIBL egy olyan progi amely IBL vilagitas set-eket kuldozget maya, xsi, es max fele, ugy hogy beallit minden gammakorrekciot, mip_matteshadow-t, blur-os HDRI-t a Final Gather-hez, nem blur-oset a reflexiokhoz satobbi...
Nem is az sIBL a lenyeg ebben a postban, hanem az h hogyan szakit az Arnold xsi alatt (tudom fel van gyorsitva a felvetel de akkor is).


sIBL_GUI - Lightsmith from Thomas Mansencal on Vimeo.