Oldalak2

2011. 02. 17.

Dead Island HD trailer

HDRI tutorial


Talaltam egy egesz jo tutorialt HDRI kesziteserol, amiben Photoshop-ot, Nuke-ot, Maya-t es PtGui-t hasznalnak. Annyi kiegeszitest tennek hozza, hogy a Canon 550-es raw file-jait tenyleg nem olvassa az alap CS5, de le lehet szedni egy frissitest hozza.
Katt a kepre.

2011. 02. 16.

Folyadekszimulacio egy CRAY XE6-on

Almodoztal mar valaha arrol h milyen lehetne kikuldeni a jeleneted a WETA vagy az ILM renderfarmjara? Ez a video bemutatja, hogy milyen az amikor egy 12288 processzoros szuperszamitogep folyadekot szimulal. Ha belegondolunk, hogy annak idejen 1984-ben amikor a Pixar az Adventures of André and Wally B. renderelte, akkor a kor (vicces szavak ezek :D) szuperszamitogepen tette aminek a teljesitmenye valahol egy Xbox felevel egyenlo vagy egy core2Duo 8%-val...

2011. 02. 15.

Maya 20?? viewport tech preview

A kovetkezo video nem a 2012-es maya uj ficsörét mutatja be (ami a rossz nyelvek szerint kábé tök ugyanaz lesz mint a Subscription Advantage Pack), hanem egy kutatás eredményét ami talán bekerülhet majd valamikor a mayaba. Amit az uj viewport 2.0 tudni fog (vagy nem): GI preview (már ha turtle-el bebake-elted) , Depth of Field, screen space ambient occlusion, gamma correction.


Igy hirtelen lenne egypár ficsör rikvesztem nekem is: 
A hypershade-ben a namespace kikapcsolasa es tenyleg butitott textura swatchok rendere (h ne kelljen azert mar a swatchokat kikapcsolnom scripttel, ha osszehozok par giganyi texturat egy jelenetben).
Olyan renderview, mint a v-ray framebuffer vagy a houdini renderview (minimal gradeelesi lehetoseg).
A dinamikat meg vagy hagyjak abba vagy csinaljak meg rendesen node alapura, mert igy egy kalap szar.

...es meg irhatnam oldalakon keresztul, de ez poszt arrol szol, hogy 2011ben arra verik magukat autodeszkék, hogy egy olyan dolgot próbálnak demózni ami vagy három éve jelen van a játékokban és még azt sem merik megmondani, hogy mikorra várható ez az "űrtechnológia".

Andy Boyd demo reel 2011

Miguel Salek utan egy masik houdini guru demo reel-jet nezhetitek meg alant. A vimeo-s oldalan fent van par making of is. Nem semmi reklamokon dolgozott ez a fiu...


Andy Boyd Showreel 2011 from Andy Boyd on Vimeo.

2011. 02. 14.

Miguel A. Salek demo reel

Ecceruen nem jut eszembe, hogy honnan ismeros ez a juzer... Addig meg megvan, hogy egy szektas H betus TD, de nemtom hova tenni (tutor? making of?). Majd ha eszembe jut beirom.


Miguel A. Salek - Effects Reel from Miguel Salek on Vimeo.