A kovetkezo video nem a 2012-es maya uj ficsörét mutatja be (ami a rossz nyelvek szerint kábé tök ugyanaz lesz mint a Subscription Advantage Pack), hanem egy kutatás eredményét ami talán bekerülhet majd valamikor a mayaba. Amit az uj viewport 2.0 tudni fog (vagy nem): GI preview (már ha turtle-el bebake-elted) , Depth of Field, screen space ambient occlusion, gamma correction.
Igy hirtelen lenne egypár ficsör rikvesztem nekem is:
A hypershade-ben a namespace kikapcsolasa es tenyleg butitott textura swatchok rendere (h ne kelljen azert mar a swatchokat kikapcsolnom scripttel, ha osszehozok par giganyi texturat egy jelenetben).
Olyan renderview, mint a v-ray framebuffer vagy a houdini renderview (minimal gradeelesi lehetoseg).
A dinamikat meg vagy hagyjak abba vagy csinaljak meg rendesen node alapura, mert igy egy kalap szar.
...es meg irhatnam oldalakon keresztul, de ez poszt arrol szol, hogy 2011ben arra verik magukat autodeszkék, hogy egy olyan dolgot próbálnak demózni ami vagy három éve jelen van a játékokban és még azt sem merik megmondani, hogy mikorra várható ez az "űrtechnológia".
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése