Oldalak
▼
2014. 12. 20.
2014. 12. 19.
2014. 12. 11.
2014. 12. 10.
2014. 12. 09.
Puppetworks - The Crew - HD teaser/demo
Puppetworks reel - The Crew game cutscenes from Puppetworks Animation Studio on Vimeo.
Reel of single-player cinematics in "The Crew":
Puppetworks, a high-end animation studio based in Budapest,
working closely with Ubisoft, produced the entire cinematic story
arc spanning 13 minutes that make up the single-player campaign in
“The Crew,” Ubisoft’s revolutionary
action-driving MMO. The 8 cutscenes tell the story of Alex Taylor
(voiced by legendary voice actor Troy Baker), who infiltrates other
criminal “crews” on his reckless drive across America
seeking to avenge his brother’s murder.
Under the cinematic direction of Sebastien Laban, Puppetworks
utilized the talents of more than 40 artists in production for 8
months to create the stunning visuals and detailed character work.
The 13 minutes of cinematics comprise a total of 236 shots. Maya is
the backbone software for Puppetworks all the way from modeling,
rigging and animation to shading and lighting. The renderings were
done in Arnold with proprietary shaders. The Yeti plugin from
Peregrine Labs was used for character hair; effects were done in
Houdini.
About Puppetworks Studio
Puppetworks is a professional CGI studio specializing in
high-quality game trailers managing the entire workflow from
concept to completion. Led by industry veterans, Puppetworks also
has solid VFX experience in TV commercials as well as
feature-length and short films.
2014. 12. 04.
2014. 12. 01.
2014. 11. 28.
2014. 11. 26.
2014. 11. 25.
2014. 11. 21.
2014. 11. 15.
2014. 11. 14.
2014. 11. 10.
2014. 11. 08.
2014. 11. 07.
2014. 11. 06.
2014. 11. 03.
Digic Pictures - CoD: Advanced Warfare
A digices kollégáknak szeretém ezúton üzenni, hogy kibaszott über lett. Gratula mindenkinek.
2014. 10. 31.
2014. 10. 30.
2014. 10. 28.
2014. 10. 23.
2014. 10. 20.
2014. 10. 19.
2014. 10. 17.
2014. 10. 16.
2014. 10. 07.
2014. 10. 01.
2014. 09. 29.
2014. 09. 25.
2014. 09. 24.
Siggraph 2014: Physically Based Shading
Az idei Siggraph-en is volt Physically Based Shading in Theory and Practice Course (PBSITPC :D:D) és megint csak színvonalas előadások születtek:
- Understanding the Masking-Shadowing Function (Eric Heitz)
- Antialiasing Physically Based Shading with LEADR Mapping (Jonathan Dupuy)]
- Designing Reflectance Models for New Consoles (Yoshiharu Gotanda)
- Moving Frostbite to PBR (Sébastien Lagarde & Charles de Rousiers)
- Physically Based Shader Design in Arnold (Anders Langlands)
- Art Direction within Pixar’s Physically Based Lighting System (Ian Megibben & Farhez Rayani)
2014. 09. 22.
2014. 09. 21.
2014. 09. 20.
2014. 09. 02.
2014. 08. 23.
2014. 08. 21.
VFX 101
Mindennapi szívásunkat add meg nekünk ma;
és bocsásd meg a szitkainkat,
miképpen mi is megbocsátunk
az ellenünk vétkezőknek;
és ne vígy minket bugok közé,
de szabadíts meg a megrendelő ostobaságaitól!
(Mert az övék a pénz, a hatalom és a dicsőség
mindörökké.)
Enter.
Method Studios - VFX 101 from METHODology on Vimeo.
2014. 08. 19.
Visual Computing Theather
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
Broadcast live streaming video on Ustream
2014. 08. 18.
2014. 08. 15.
2014. 08. 14.
2014. 08. 13.
2014. 08. 04.
2014. 08. 02.
2014. 07. 31.
2014. 07. 29.
2014. 07. 28.
2014. 07. 24.
2014. 07. 23.
2014. 07. 22.
2014. 07. 15.
2014. 07. 12.
2014. 07. 10.
2014. 07. 09.
2014. 07. 08.
2014. 07. 04.
2014. 06. 26.
Puppet ubershader SSS teszt - 4K
Sanyi dobta össze ezt a kis tesztet a shaderünkkel. A youtube videón váltsatok át 4K-ra mert ott van az igazság...
2014. 06. 10.
2014. 06. 09.
2014. 06. 06.
2014. 06. 05.
Dö ezredik poszt
Drága Olvasóim!
Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek aki olvassa az rgbmagic-et, ami immárom elérte az ezredik posztot. Remélem még sokáig megtiszteltek a látogatásotokkal (ja amúgy hozzon még magával mindenki egy embert) és lesz még 2000.-ik poszt is pár év múlva.
Páran említették, hogy lehetne több egyedi tartalom, ami szerintem is
tök jó lenne, de meló mellett ez azért elég nehéz lenne míg egy linket
betolni valami érdekességről csak fél perc.
Azért ha minden jól megy hamarosan jön a harmadik interjú egy olyasvalakivel akit szerintem csak kevesen ismernek pedig megérdemelné, hogy legalább a szakmában lévők tisztában legyenek a személyével. Végül is nincs mindenkinek oscar díja...
2014. 06. 03.
Moolight - arnold/alembic pipeline
A Milk VFX alembic/arnold pipeline-ját mutatja be az alábbi videó. Nagyon durva cucc!
2014. 06. 02.
R&H Voodoo Rigging
Voodoo Rig Demo from Matt L Derksen on Vimeo.
Voodoo Hoofed Rig Demo from Matt L Derksen on Vimeo.
Voodoo Prox Binding from Matt L Derksen on Vimeo.
2014. 05. 29.
2014. 05. 27.
2014. 05. 26.
2014. 05. 23.
2014. 05. 21.
2014. 05. 20.
Clamped vs Un-Clamped HDRI in IBL
A neten lévő HDRI panorámák döntő többsége nem tartalmazza a teljes dinamikatartományt, mivel a Nap még a legrövidebb expozíción is kiég. Ez ellen ND filtereket szoktak használni ami kábé egy high-end hegesztőszemüvegnek felel meg. Először ki más mint Paul Debevec publikálta erre a problémára a megoldást. Az alábbi videóban pedig azt magyarázza el a hyperfocaldesign-os csávó, hogy hogyan lehet kiszúrni a szar HDRI-ket.
2014. 05. 19.
2014. 05. 16.
Interstellar - HD trailer
Fanboy mode ON:
Az egyik kedvenc filmzeném szól a kedvenc rendezőm új filmjének trailere alatt amiben (True Detective óta) egyik kedvenc színészem játsza a főszerepet. Omegafaszaság lesz.
2014. 05. 15.
2014. 05. 14.
2014. 05. 13.
2014. 05. 11.
2014. 05. 10.
2014. 05. 09.
2014. 05. 08.
2014. 05. 07.
2014. 05. 06.
2014. 05. 05.
HDR Prepper
Amikor az emberfia (vagy lánya) a HDRI-t szeretné úgy használni világításhoz, hogy az egyes fényforrásokat külön legyen képes kezelni, sőt azoknak fizikailag korrekt helyét reprodukálja hasznos lehet ez a Nuke gizmo amivel ki lehet festeni a fényforrást és áttenni egy külön HDR file-ba (amit aztán rá lehet pattintani mondjuk egy arealight-ra.
További infó a képre kattintva.
HDR Prepper Update (Nuke Gizmo) from Julius Ihle on Vimeo.
2014. 05. 04.
2014. 05. 03.
2014. 05. 02.
2014. 04. 29.
2014. 04. 23.
2014. 04. 22.
2014. 04. 16.
2014. 04. 08.
Nuke Studio
További infóért katt a képre.
NUKE STUDIO testimonial from The Foundry on Vimeo.
NUKE STUDIO revealed from The Foundry on Vimeo.
NUKE STUDIO will give users the ability to do VFX, editorial and
finishing in one single application and will be available later this
year.
This brand new tool extends the existing NUKE product line and draws
on The Foundry’s existing powerful compositing, conforming and shot
management technology, as well as adding a host of new features and
functionality.
The resulting combination is a powerful node-based VFX, editorial and
finishing studio that’s been designed to empower creative individuals
working independently as well as collaborative teams working on
quick-turnaround projects in a way that’s previously never been
possible.
2014. 04. 06.
2014. 04. 05.
2014. 04. 04.
2014. 04. 02.
2014. 03. 31.
2014. 03. 25.
2014. 03. 20.
2014. 03. 19.
RoboPhot - gigapan portrék
Egyszer csak valaki kitalálta, hogy mekkora fless lenne egy robottal meg egy makroobjektívvel embereket, rovarokat és festményeket fotózni panorámák helyett. Az alábbi videó bemutatja a több ezer megapixeles portrék készítését a fenti képre vagy ide kattintva pedig eljuttok az oldalra. Egyébként a fenti képet olyan 60% körüli zoomnál készítettem...
2014. 03. 18.
2014. 03. 17.
2014. 03. 16.
2014. 03. 12.
2014. 03. 10.
2014. 03. 08.
2014. 03. 05.
2014. 03. 04.
Softimage final release announcement
We regret to inform you that the upcoming 2015 release will be the last one for Softimage® software. This final version is expected to ship on or around April 14, 2014. Autodesk will continue to offer product support until April 30, 2016. We will also provide Softimage support services (including Hot Fixes and Service Packs) to all Softimage customers with Autodesk Subscription, at no cost, until April 30, 2016.
We understand that you will now need time to re-evaluate your
production capabilities. To help you, we are offering Autodesk Softimage
Subscription customers special no-cost options to migrate to either
Maya or 3ds Max software while continuing to use Softimage in
production. These options will be available until February 1, 2016.
Upgrade paths are also available for customers who are not on
Subscription.
Although this decision is a difficult one, we do believe that by
focusing our development efforts, we can better serve the needs of the
media and entertainment industry and provide customers with better
products, faster. Autodesk wants to continue its relationship with you
into the future. We regret any inconvenience that this may cause;
however, we believe that you will find our new transition product
offerings very attractive.
2014. 02. 26.
2014. 02. 25.
2014. 02. 21.
2014. 02. 19.
2014. 02. 18.
2014. 02. 13.
2014. 02. 10.
2014. 02. 07.
2014. 02. 06.
2014. 02. 05.
2014. 02. 04.
The VFX Predictinator 2014
Todd Vazari idén is elkészítette a VFX Predictinator-jának segítségével az idei VFX Oscar előrejelzését. Ez egy Excel tábla, ami a z 1989 és 2008 közötti győztesek attribútumai szerint van súlyozva és eddig mindig eltalálták az adott filmet.
Na, szerintetek ki lesz az idei győztes? (Katt a képre).
2014. 02. 03.
Matthew Scott Cinematography
Matthew Scott oldala igazi kincsesbánya azoknak akik a világításért és a végleges grade-ért (kompozitért) felelősek. Nézzétek végig az egész honlapot, mert pl.: a Blog részben Roger Deakins (van aki e nevet nem ismeri?!?) munkáját elemzi a Prisoners című filmben. Vagy a Lighting rész tele van bevilágításokkal és magyarázó ábrákkal. Katt a képre.
2014. 01. 31.
2014. 01. 30.
2014. 01. 28.
2014. 01. 27.
2014. 01. 25.
2014. 01. 21.
2014. 01. 17.
mtoa 1.0
Végre megérkezett a maya to arnold 1.0-ás verziója ami egyúttal magával hozta a solidangle.com új oldalának premierjét is. Kattintsatok a képre és csekkoljátok le. Akinek eddig nem volt alkalma kipróbálni az arnoldot az most megteheti egy 15 napos próbaverzióval ami minden feature-t tartalmaz csak rárak egy szép vízjelet a renderre.
Innentől jön a személyes véleményem: Ennyire pofonegyszerű mégis hatékony és megbízható renderelővel még nem találkoztam (jó mondjuk a mental ray, final render és a v-ray volt eddig csak a listán). Olyan jó, hogy nem kell szopni a flickerelő GI-al (helyette vannak fireflyok mondjuk), meg precache-ekkel. Ugyanaz a GI engine tolja le a hajat meg a többit (ellentétben a vray-el pölö). Nagyon pontosan (és elképesztően egyszerűen) balanszírozható a renderidő vs. minőség. De ami mindent visz az a support. Talán még a Peregrine Labs-nél van ilyen szintű kommunikáció és az igényekre való figyelés. Tényleg etalonnak számít az iparban.